Introduktion.

Som ovanstående titel säger, en introduktion. Är inte så mycket för dem, introduktioner, men antar att en del av er inte känner mig så lika bra att göra en. Kanske berätta lite snabbt om mig själv och vad denna blogg kommer gå ut på.

Iaf så är namnet Svante Allmungs, 20 år och bosatt i Stockholm. Om dagarna så försöker jag studera kulturanalys på universitet.

Bloggen kommer handla om det som intresserar mig och förhoppningsvis en del av er som läser detta. Mycket av fokusen kommer förmodligen, om jag känner mig själv rätt, handla om musik. Främst hip-hop/rap, nytt som gammalt, men även allt annat möjligt inom den musikaliska sfären. En hel del fenomen inom popkulturen lär dyka upp som filmer, läsning etc. Ibland kanske jag berättar om mitt eget liv, ifall jag verkligen känner för det. Sen när bloggen har kommit på sina fötter och en bra rytm har uppstått så planerar jag att försöka göra plats för en eller flera intervjuer med intressanta människor, more to come så att säga.

Avslutar med ett suddigt porträtt av mig själv (dimman kring mig kommer inte lättna helt än) och nej jag tänker inte uttrycka ett ”hej, hej bloggen” … Även fast jag kanske just gjorde det.

Förresten! Ja det finns en mening bakom bloggens namn.

Kommentera

